Melodifestivalen, naturgodis & hot chick!



Hej fina ni!:) Hopps ni haft en trevlig dag:)

Jag har haft det bra! Har pluggat lite (med betoning på lite, orkade inte så mycket idag, får göra ett nytt försök imorgon!), gått på en härlig promenad, hälsat på två kompisar, handlat & så!:) Resten av kvällen kommer att spenderas i soffan framför tv:n med naturgodis:) Sedan klockan 21.35 börjar en jätterolig film på 4:an. Hot Chick! Om ni inte har sett den, se den! Den är himla rolig, hihi:)

Vad ska ni göra ikväll?:)

Förresten! Vilken är eran favorit bland naturgodiset?:) Jag har för många favvisar för att kunna välja,  haha!XD

Ha en bra kväll, med mys eller partaj, vad det nu blir för er:)

Puss!
Cattis





Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag gillar ej naturgodis och tål inte de ändå.

Har kollat på Melodifestivalen och ätit Gott & Blandat och druckit flädersaft. Nu kollar jag på Wallander!

2009-02-21 @ 21:54:46
URL: http://kryckan.webblogg.se/
Postat av: Louise

den där vita är underbart god.. och den som ser typ likadan ut fast brun ;) vi borde starta en kamp för att sänka priset på naturgodis! hehe.. ha en mysig kväll iaf. kram<3

2009-02-21 @ 22:14:44
URL: http://myworld2.bloggspace.se
Postat av: Sarah

Jag tycker nog naturgodis är lite överskattat faktiskt. Men jag har mina favoriter ändå:-P Wienermandel, kanelmandel, hasselnötter i mörk choklad/yoghurt och så naturella torkade äpplen och jordgubbar:) Men jag tycker att "vanlig" choklad i kaka är myyycket godare:D

2009-02-22 @ 09:20:20
URL: http://underbarasarah.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag typ älskar naturgodis, gillar det faktiskt mycket mer än vanligt godis! Det är svårt att välja favoriter :P men jag gillar ändå paranötter i choklad/yoghurt, kanelmandel och så torkade bananskivor och jordgubbar :)

2009-02-22 @ 10:58:06
URL: http://emelij.blogg.se/
Postat av: anna

hej (:, när du äter naturgodis hur mycket köper/ äter du då? jag vet aldrig vad som riktigt är "normalt" :)

2009-02-22 @ 23:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0