Pannkakor till middag! Bra eller dåligt?!



God kväll Sweethearts!<3

Dagen har varit lång..å jag har haft huvudvärk..heeeela dagen! Menmen! Sen är jag typ helt döv på vänster öra, men det var en annan femma, hehe;)

Jaja..nu ikväll har jag iaf ätit pannkakor till middag. Var vrålhungrig! Brukar ju äta mellis mellan lunch å middag såklart, men den här gången blev det bara lite fika (en bulle) hos några kompisar, plus att jag inte åt en sådär jättebra portion till lunch...var äcklig mat!:S

Så nu ikväll var jag suuperhungrig! Åt pannkakor med lite vaniljglass & jordgubbssylt & ett glas iskall mjölk! Mmmm, hur gott som helst! Sitter här med lite ångest dock..det är dumt, det ska jag inte ha! Men var så hungrig så jag glufsade i mig så många, så fort, å nu är jag proppmätt...menmen..bra utnmaning iaf!

Ikväll ska jag som sagt lägga mig tidigt..upp kl 6.00 imorrn & ta bilen till Mora. Ska vara där 8.15. Ska bli såååå skönt att få komma dit & prata av mig!!!!!!!

Nej, nu ska jag kika på Top Model!:)

Vad händer ikväll sötnosar?:)

Puss!
Cattis

Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh pannkakor! Det blir det för mig på torsdag till middag :)



Ikväll har jag spelat kort med två kompisar, ska lägga mig nu för ska upp samtidigt som dig i morgon för att åka massa skidor!

2009-02-11 @ 00:49:34
URL: http://kryckan.webblogg.se/
Postat av: Louise

du är duktig, som alltid, mina söta :)



jag får också alltid ångest när jag äter snabbt :O dumtdumt! det måste man ju också kunna göra ibland.. lycka till med samtalet iaf, kramkram

2009-02-11 @ 08:17:41
URL: http://myworld2.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0