Utmaningsdag!



Hallå!:) Förlåt för superdålig uppdatering idag! Har varit med en kompis hela dagen, så..:) Har hursomhelst varit en rätt jobbig dag psykiskt! Vi fikade på eftermiddagen & då åt jag morotskaka & en bulle, sen till middagen blev det 1/2 pizza. Jobbigt, men bra utmaning antar jag!

Nu ska jag kolla på lite film tror jag, bara mysa, dricka te & äta en knäckemacka med ost..mm:) Känns för övrigt som jag håller på att bli sjuk:S Fryser & har ont i halsen...Hopps verkligen att jag INTE blir sjuk!!!:S

Har ni haft en bra dag Sunshines? Vad händer ikväll?:)

Puss!
Cattis

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vad duktig du har varit :)

Jag har åkt massa skidor och ska snart ta något att äta!

2009-02-01 @ 20:11:51
URL: http://kryckan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0