Ååå, Pluggdag!



Hej fina ni!:) Är det bra?:) Hoppas det!!!:D

Med mig är det okej...måste plugga idag...usch..filosofi, å geografi..pluggpluggplugg! Har typ inte pluggat alls under lovet...vilket är väldigt ovanligt för att vara jag!!! Brukar vara tokstressad å plugga på som tusan tills jag nästan ramlar ihop...men jag orkar inte det längre. Jag måste leva också. Jag har haft magkatarr å början på magsår hur länge som helst..då är det dags att börja tänka på om det verkligen är värt det.  Jag måste leva också, även om jag går i skolan. Å mina betyg är nog rätt bra ändå. Bara jag som nedvärderar mig själv hela tiden, å intalar mig själv att jag är så himla dålig! Det är dumt..:/

Hursomhelst..! Dagens outfit!;) Myyyys! Grå mjukisbrallor, min stora, mysiga mussepiggtröja å ett bar mysiga raggsockor! Hey, kan det bli bättre?:) Hihi.

Nej, nu ska jag sluta babbla...sticka å handla lite, å sen börja plugga! Å ta en skön promenad i solen om ett tag..:)

Vad ska ni göra idag?:)

Ha det fint:)

Puss!
Cattis

Kommentarer
Postat av: carolina

ja, det var supergott! speciellt den där salladen! :) vilken mysig tröja du har...fin!

2009-01-07 @ 12:29:54
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: Anonym

tänkte bara påminna dig om att du är BRA och att du duger!

2009-01-07 @ 13:25:41
URL: http://flimmer.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0