Ååhååjaja!

 

Heeej!:) Dålig uppdatering idag! Har pluggat...fast inte kunnat koncentrera mig..för jag tänker bara på HONOM!!!:S

Ovan ser ni min lunch iaf! Korvstroganoff med ris. Väldigt jobbigt! Eller..det har snarare varit väldigt jobbigt med den rätten..men det gick helt ok idag:)

Vet ni? Jag tror jag börjar hitta någon slags balans. Ja..ibland känns det verkligen så. en balans mellan mat å träning å allt det. Eller...okej..mellan varven är det ju mycket panik och kaos...men ofta så känns det helt okej. Jag har börjat märka det nu. Jag äter vissa saker utan större problem, som jag för ett tag sedan kunde få totalpanik av att äta. Det är bra:)

Funderar ju på att söka till hälsopedogag, i Gävle till hösten. Ja, söka in ska jag hursomhelst. Få se om jag kommer in. Men isåfall är det att fortsätta känpa som attan med äs, för att det överhuvudtaget ska gå att arbeta inom hälsa och det området! Ja..det är vad jag tror iaf!

Nej...nu bablar jag så mycket..nu ska jag sova, lägga mig under mitt mysiga, fluffiga duntäcke...mmm:)

Sov gott, hörs imorrn!:)

Puss!
Cattis

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Oh va roligt att läsa om pojken:)Värsta drömhistorian!

Hoppas det går bra mellan er hihi

Kram o kämpa pååå!:)

2009-01-07 @ 11:54:56
URL: http://tindra85.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0