Bikiniångest & efterlängtat kaffe!



Hej kära ni!:) Har dagen varit bra so far?:)

Min har varit okej. Först geografi, sen hade vi en håltimme, så jag & en kompis stack & gymmade. Sen lunch, & efter det badhuset. Som jag ska förut så ska vi paddla kajak i början på maj, det är en del i idrott & hälsa B. Vi ska vara borta i en vecka. Hursomhelst skulle vi prova lite med kajakerna på badhuset. Hur man tar sig ur om man hamnar uppochner, livräddning osv. Å jag hatar att visa mig i bikini. Först var jag tänkt att vara "sjuk". Hade sådan jäkla panik innnan. Men jag gick dit, & jag klarade det! Vilket jag är väldigt stolt över:)

Nu har jag precis käkat mellis, mm!:)

* En grov macka med keso & skinka
* Ett äpple
* En stor bit mörk choklad
* En kopp kaffe


Jag var så hungrig när jag kom hem så jag höll på att dö! Först gym en timme & sedan direkt till badhuset i två timmar! Inte konstigt att kroppen bokstavligen skrek efter näring, hehe:) Så nu är jag mätt & belåten:)

Idag ska jag bara ta det lugnt:) Ligga i soffan & glo på tv, hihi:) Oftast är jag helt slut på fredag, efter en intensiv vecka i skolan, som alltid!!!

Men vi hörs senare ikväll!:)

Ska ni hitta på något speciellt ikväll?:)

Puss!
Cattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0