Dagens frukost



                         +

                       +


                       +


                        +



                        +

                     =
         Dagens Frukost!

Hej hopp fina ni!:) Här ser ni dagens frukost!:)

* Två skivor bröd, den ena med smör & ost, den andra med keso
* Frukt
*Kaffe

Mmm:) Vad hade ni till frukost denna morgon?:)


Idag ska jag mest plugga..har inget val. Mycket nästa vecka som ska göras...b.la ett megastort geografiprov! :S Så det är bara att plugga & plugga! Sen ska jag också ta en härlig promenad såklart:) Älskar att promenera, det är som meditation för mig, hihi:)

Nej, nu ska jag öppna geografiboken...haha..!

Ha en superbra dag, så hörs vi senare:)

Puss!
Cattis

Kommentarer
Postat av: Malin

Blir nog exakt samma :) samma bröd i alla fall, och keson, och kaffet.... kram

2009-01-11 @ 10:46:23
URL: http://livetochkarleken.blogg.se/
Postat av: sanna

Lycka till med pluggandet!

Jag skulle gå upp 10 och tentaplugga men eftersom jag är sjuk råkade jag sova till två :O Inte bra!

2009-01-11 @ 15:08:09
URL: http://kryckan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0