Dagens frukost



Hej hopp! Är det bra med er?:) Hoppas på det!:)

Har precis ätit frukost:

* Gröt gjord på axax grynblandning med skivad banan & valnötter
* Två kokta ägg
* 1 kopp kaffe

Sådär, värsta dunderfrukosten!:) Så nu ska jag nog hålla energin ippe fram till lunch, heeh!:)

Så här ser min dag ut i stort:

*Skola
* Åka de sju milen till Mora, prata med min behandlare om framtiden. & sen handla på Willys
* Åka hem igen, byta om & sticka till gymmet
* Hem & laga middag
* Plugga
* Top Model


Så ser min dag ut i stort! Hur ser er dag ut? Ska ni göra något speciellt?:)

Ha det bra!:)

Puss!
Cattis



Kommentarer
Postat av: Sanna

Oj jag har inga planer över huvud taget faktiskt! Får se vad dagen leder till..

2009-01-28 @ 11:51:11
URL: http://kryckan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0