God morgon Sunshines!



God morgon Sunshines!!:) Allr bra denna morgon?:)

Själv har jag nyss ätit frukost! Mmm:)Dagens frukost:
* Gröt gjort på axas grynblandning med skivad banan & valnötter
* Ett ägg
* Kaffe

Hmm..måste börja variera min frukost lite mer tror jag, haha;) Men jag älskar ju den där gröten..haha:)

Men hmm...finns ju massa gott egentligen:)
T.ex så skulle ju några frukostalternativ vara:

* Grovt bröd med avokado, keso & rökt skinka + frukt
* Fruktsallad med naturell yoghurt & nötter
* Variera gröten & ha olika tillbehör till, olika frukter, nötter, äppelmos osv.
* Omelettt med avokado & skinka
* Naturell yoghurt med olika fröer & frukter +ägg


Ja..det finns ju hur mycket som helst..å jag har ju flera böcker om frukost..så jag borde ju kunna variera mig..haha:)

Vilken är eran favoritfrukost?:)

Jaja..nu ska jag till skolan! Blir lång dag idag..til 16.30....menmen.

Ha en bra dag!

Puss!
Cattis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0