Himmel vilken promenad!



Det var såhär! Jag & gick ut på min vanliga promenad med hunden! Jag bor i en by med rätt mycket skog vid sidan om kan ju tilläggas. I alla fall! Jag hade gått en bit, sedan fick jag syn på något i ögonvrån...& när jag titade fick jag se två ÄLGJÄVLAR stå å glo rätt på mig, bara på andra sidan vägen! Jag blev så paff så jag höll på att ramla ner i diket! Nu hör det ju till sakern att jag har en kolosal rädsla för just älgar! Vet egentligen inte varför..de är stora! Å jag vill inte att det ska komma en älg i vägen när jag är ute & kör bil..får då kommer garanterat påde jag & älgen bli stendöda!!!:S

Hursomhelst..Bodo, hunden började skälla när han fick syn på dem, å de stack. Å det gjorde jag med! Speedade på som tusan, vilket resulterade att jag p.g.a av halkan ramlade omkull & skrapade upp armbågen. Sedan gick jag försiktigt, men med bestämda steg hemåt igen & berättade för mamma om mitt lilla "äventyr".

Haha...så var det med det..var bara tvungen & berätta!XD


Kommentarer
Postat av: Molly

hej hej!

hoppas att du har haft en bra dag vännen:) detlåter i alla fall som en händelserik dag ;)



ha det så bra :)

kram

2009-01-13 @ 20:39:44
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0