Jag vill, & jag saknar!



God kväll kära läsare!:) Hoppas dagen varit bra!

Min dag har varit låååång! Var i skolan till halv fem, & sen följde jag med några kompisar hem & pluggade. Så..ja puh. Därför den dåliga uppdateringen igen! Men i helgen blir det mer uppdatering & matbilder, & recept..sådant är kul, tycker jag, hihi:)

Vet ni förresten vad jag saknar? Jo..att typ "spontan-baka". Liksom att bara baka en kladdkaka, bara sådär, för att man är sugen på det. Jag bakar nästan aldrig några "godsaker" längre. Har blivit för jobbigt. Eller..bakar typ om det ska vara kalas eller så, för jag älskar att baka!:) Under min sjukdomstid har det inte blivit mycket sådant..men eftersom jag är så pass stabil som jag är nu, så borde jag börja baka någon gång, då & då när jag känner för det!:) Inte bara baka, utan även smaka!:) Kanske ett ypperligt tillfälle att ta helgen till det? Ha en "bakdag"!:) Det tror jag bestämt!

Nej, nu är jag dödstrött! Ska lägga mig & läsa lite tror jag!.

Svarar på frågorna imorrn tänkte jag! Har inte fått sådär supermånga frågor än, vill gärna ha fler att svara på, haha!XD Så fråga på, vad ni vill! Blir jätteglad:)

Puss!
Cattis

Kommentarer
Postat av: Louise

ååh jag saknar också att spontan-baka, och framförallt att typ spontan-köpa godis.. och bara äta sådär direkt ur påsen utan att väga eller räkna något innan. Kämpa vidare tjejen <3

2009-01-22 @ 21:56:25
URL: http://myworld2.bloggspace.se
Postat av: sanna

Fråga: Vilken mat skulle du äta om du var tvungen att äta samma rätt resten av livet?

Fråga: Vad vill du bli när du blir "stor"?

2009-01-23 @ 00:07:50
URL: http://kryckan.webblogg.se/
Postat av: Cornelia ♥

Mmm ja bara baka för att man är sugen! Det vore något. Tycker absolut du ska ha en bak-dag i helgen! :D Själv ska jag baka (och äta!) scones. Mums!

Kram <3

2009-01-23 @ 08:46:40
URL: http://annacornelia.se
Postat av: Molly

tittar inför att önska dig en fortsatt bra dag samt helg :)

jag hoppas att allt är bra med dig och att du hittills har haft en bra dag :)

kram

2009-01-23 @ 12:57:52
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0