Låååång dag!



Hej fina ni!

Nu har jag varit usel på att uppdatera, under denna dag, men det har verkligen varit full rulle! Först skola, sen åka till Mora under eftermiddagen, hem snabbt för att byta om & sticka till gymmet, hem, äta middag, plugga, titta på top model, äta kvällsmål...å puh! Nu är jag här! haha:)

En bild på dagens kvällsmål!:) Avokadomacka..& en banan, som inte kom med på bild!;) Till det drack jag mitt älskade blåbärste!:)

Vad hade ni till kvällsmål idag?:)


För övrigt så gick det rätt okej i Mora. Ska få vara kvar hos min nuvarnade behandlare, vilket känns skönt. Har ju varit på tal om att byta behandlare, osv, för att jag är för gammal för att vara kvar där jag är nu. Snart 19, & då får man egentligen inte vara kvar. Men nu får jag det. & det känns skönt! Nu gäller det att kämpa sista biten!!!

Nu är jag dundertrött, så nu blir det bums i säng!:)

Nattinatti:)

Puss!
Cattis

Kommentarer
Postat av: Sanna

Kvällsmål idag blev smootie gjord på sojamjölk, banan, jorgubb,mango och lite pressad lime!

2009-01-28 @ 23:36:44
URL: http://kryckan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0