Mm, helgmorgon:)



God morgon fina ni!:) Sovit gott?:)

Själv har jag faktiskt sovit som en stock! Även fast jag hade en den dumma tankar innnan jag somnande..men tillslut somnande jag, å nu har jag precic ätit en supergod frukost:)

* Gröt gjort på axas grynblandniing med skivad banan & hasselnötter
* En skiva grovt bröd med keso & rökt skinka
* En stooor kopp kaffe


Mmm:) Har verkligen fastnat för den här gröten, hihi:) Gärna kall också...haha..låter kanske kontigt, men det är verkligen jättegott med kall gröt..hihi:)

Vad blidde det till frukost för er denna helgmorgon? Ser era frukostar olika ut beroende på om det är vardag eller helg?

Idag ska jag mest pluggaa, ta en promenad, & träffa några kompisar & som vanligt dricka kaffe å prata strunt & skratta, hihi:)

Ha en bra dag, så hörs vi senare:)

Puss!
Cattis

Kommentarer
Postat av: lisa

du är så söt. tack så hemskt mycket!!!

2009-01-10 @ 10:54:07
URL: http://atstorningsfriskajagbli.blogg.se/
Postat av: lisa

du är så söt. tack så hemskt mycket!!!

2009-01-10 @ 10:54:17
URL: http://atstorningsfriskajagbli.blogg.se/
Postat av: sanna

Hoppas du får en fin dag, det låter som det kan bli en bra dag i alla fall :)

Vilken kickstart-frukost du åt idag, härligt! Jadu... Vad jag åt till frukost idag... KAFFE... (skäms litegrann!) Men när jag inte är helt frisk så tappar jag så mkt av matlusten tyvärr :/ Men ska försöka få i mig en ordentlig lunch snart i stället!

2009-01-10 @ 13:02:33
URL: http://kryckan.webblogg.se/
Postat av: maria h

vad är det för axas grynblandning som du gör din gröt på? fin blogg! stark du verkar vara!!

2009-01-10 @ 15:44:37
Postat av: Molly

hej!

hoppas att du har haft en bra dag :)

jag söker jobb, så i nuläget gör jag inte så mkt mer än söker jobb :)

jag hoppas dock att jag ska kunna börja plugga snart :)

ha det så bra! :) kram

2009-01-10 @ 20:42:03
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0