Mora, magkatarr & avokado!


Hej fina ni! Mår ni bra?:)

Med mig är det sådär...gick upp klockan sex, för att en timme senare sätta sig i bilen i mörkret & köra till Mora. De varnade på radion hur många gånger som helst om blixthalka i hela Dalarna...så jag kom lite försent till mötet med min behandlare! Men bättre å komma fram, än å köra i  av vägen!!!

Vi pratade om min framtida behandling, vad jag behöver mer hjälp med. Har lite grejer kvar som är jobbiga, som jag måste träna på!

Sedan åt jag lunch på ett urmysigt café.:) Tonfisksallad med deras hembakta bröd, mm:)

Kom hem för ett litet tag sedan..skulle egnetligen ha åkt till skolan..men jag har en sådan fruktansvärd magkatarr!!!:S Fick det vid den här tiden förra året också...en natt ringde mamma 112 för jag att jag ahde så ont:S Men..jag vet vad det beror på..HÖGA KRAV & STRESS! Så är hemma nu från skolan, kanske blir hemma imorrn med:/ Hatar att missa skolan bara..men hälsan går ju alltid först! På fredag MÅSTE jag hursomhelst dit, när jag har mitt megastora geografiprov:S

Jaja..har precis ätit mellis iaf..måste försöka få i mig mat regelbundet , även om det gör ont i magen som tusan:S Idag blidde det:
* Grovt solrosbröd från Schultstad med mosad avokado
* En banan
* En kopp grönt  te


Ganska snällt för magen iaf:)

Nej..nu ska jag lägga mig framför tv:n å glo på nån film å hoppas magen blir liiite bättre iaf!

Vad hittar ni på idag?:)

Puss!
Cattis

Kommentarer
Postat av: Sanna

Usch hoppas magkatarren lägger sig! Hade det ofta en period när jag var väldigt stressad och det är INTE kul precis som du säger!



Jag har en sjukt tråkig dag, har bara pluggat och pluggat och nu tog jag en paus för att dricka lite kaffe med sambon. Men ska tillbaka till pluggböckerna snart.

2009-01-14 @ 15:33:24
URL: http://kryckan.webblogg.se/
Postat av: Umma

Grovt bröd med avocado är verkligen en fin kombination. Gärna med lite örtsalt på. Mmm!



Hoppas magen blir bättre. Haft magsår och magkatarr så vet hur jävligt det är :(

2009-01-14 @ 19:08:10
URL: http://umma.blogg.se/
Postat av: Lissie

Hoppas du blir bättre. Det är ju så himla jobbigt att missa en massa saker i skolan, sen får man dubbelt så mkt att göra sen.



Ta hand om dig!

2009-01-14 @ 21:42:52
URL: http://thinline.blogg.se/
Postat av: Louise

krya på dig sötnos! <3

2009-01-15 @ 09:11:53
URL: http://myworld2.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0