Löptur & god mat!:)



God kväll Sötnötter!:)

Hoppas dagen varit bra!:)

Idag har jag mest legat & myst med Anders, kollat lite på tv & så...så grått & trist ute så jag känner inte för att göra så mycket annat, hehe:) 

Ett hett tips - dagens lunch!

* Pasta med grejjer (som jag & Anders så fint kallar denna rätt;))

Det innebär att man steker en kryddig korv (eller falukorv eller vad man vill) tillsammans med lite bacon & sen blandar man det med en bönblandning från go green. SUPERSMARR! Dessutom bra utmaning med bacon!:) Det är först nu jag börjar kunna "acceptera" att äta det...men nu har jag ätit det ett par gånger & det är mums:) Å inte farligt alls:) Visst var ångesten rätt hög de första gångerna jag åt detta...men nu tänker jag bara på hur gott det är, hihi:) Till det hade vi fullkornspasta. MUMS:) Prova vettja:)

Nu ska jag & Anders sticka ut på en springtur! Han är ledig från spelandet i Brage nu i två veckor...så han har fått ett löpprogram med intervallträning han ska köra...jag kommer inte hänga med..ingen idé att ens försöka haha! Menmen..jag får springa lite efter;)

Vad hitttar ni på ikväll?:)

Tack förresten för alla stöttande kommentarer angående förra inlägget! TACK!:)

Puss!
Cattis

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hoppas springturen gick bra :D

Jag har varit och tränat, nu kollar jag på tv! ha en bra kväll!

2009-07-06 @ 21:04:41
URL: http://kryckan.webblogg.se/
Postat av: sandra

Lycka till med springturen. Men det är bra att du tar det i din egen takt ;) Och din lunch såg riktigt smarr ut =)



Sv: Tack för kommentaren i mitt inlägg, det betyder att folk läser och kommenterar! Kramar

2009-07-07 @ 09:01:03
URL: http://lillasana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0