Sitter på jobbet...



Hej sötnötter:)

Sitter på jobbet...väntar på att klockan ska bli 17.00 så jag får sluta, haha. Började 6.30 i morse..jag är rätt mör..haha:)

Känner mig en aning stressad inför det här med flytten till Gävle, hehe...letar lägenhet, men man måste ju stå i kö och blablablabla! Menmen, hoppas jajg hittar något:)

Annars har dagens föda enbart beståttt av mackor till varenda måltid so far..inte bra! Men det har varit så mycket på jobbet att jag inte hunnit med riktigt lunch. Nu för tiden vill jag VERKLIGEN ha riktig mat till lunch & middag - får då mår jag & hela kroppen som bäst:)

Äter ni "riktig mat" till lunch & middag?:)

Nej, nu måste jag jobba:)

Puss! Cattis

Kommentarer
Postat av: Rebecca♥

Vi har typ alltid lagad middag, men till lunch blir dte ofta mackor/gröt osv. Nu jobbar jag dock kväll ibland och då äter jag oftast lagad mat på lunchen istället ^^

2009-07-16 @ 20:05:45
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0