Är det något ni saknar?!





God Förmiddag sötisar:) Hoppas allt är bra:)

Lägger upp en liten sen bild av delar av dagens frulle:)

Dagens Frukost:

<3 Fiberhavregrynsgröt med en klick äppelmos & soja mjölk (sojamjölk är så gott, prova om ni inte gjort det tidigare!)
<3 En grov macka med keso & avokado
<3 En grov macka med kräftost
<3 En kopp kaffe

Sådär - en stadig frukost & det känns bra i både kroppen & knoppen:) Var egentligeen fortfarande mätt efter gårdagens intag med riskakor som kvällis, menmen..att dra ner på maten som någon slags kompenstion, det vägrar jag att göra! Det blir bara värre då - det vet jag av egna erfarenheter!

Jo! Tänkte på en sak! Jag skriver ju den här bloggen för mig, för att få skriva av mig...men jag skriver den ju också, i allra högsta grad, för ER skull! Därför tänkte jag fråga om det är något speciellt ni saknar här i bloggen? Något ni skulle vilja ha mer eller mindre av? Förslag mottages tacksamt, både ris & ros!:)

Ha en fin dag - vi hörs snart igen:)

Puss!
Cattis

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag tycker att din blogg är toppen som den är!=) Älskar dina matbilder, att läsa om dina framsteg, ditt liv osv. Blir så inspirerad av hur långt du kommit med ÄS=)

Vore jättekul med bilder från balen också=)

Hur var den?



Puss<3

2009-06-07 @ 12:56:57
Postat av: Anonym

Kan du inte visa lite bilder från balen? hade varit kul :) Ha det toppen!

2009-06-07 @ 13:15:34
Postat av: Rebecca♥

Jag har två frågor

1. När du åt riskakor som kvällsmål - hur många äter du då?

2- hur mycket avocado har du på mackan?



Skitbra frukost! <3

2009-06-07 @ 21:04:34
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se/
Postat av: Anonym

keso muuuuuuuuuuums :D <3

2009-06-07 @ 23:28:50
URL: http://pulspuman.blogg.se/
Postat av: Frida

är en tjej som inte har en blogg men hittade den genom ett par andra bloggar som jag läser och denna är en av mina favoriter. du är så sjukt inspererande! Men jag skulle vilja se balbilderna :D Och mer bilder på dig i största allmänhet, för du är så fin! <3 kram!

2009-06-08 @ 07:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0