Chips, godis & grillat - shit! Fan vad jag är bra! Eller?







God Förmiddag Sunshines:)

Sitter här & filar på min sista hemtenta i internationell ekonomi, för att få MVG. Hoppas det lyckas!

Dagens Frulle såklart!:)

<3 Fiberhavregrynsgröt med rivet äpple & lite äppelmos & sojamjölk
<3 En grov macka med bregott, rökt skinka & prästost
<3 Ett kokt ägg
<3 En kopp kaffe med mjölk


Mumsmums:)

Igår blev en utmaningsdag - som rubriken för övrigt kanske avslöjar! Jag åt en superbra frukost, men sedan en väldigt bristfällig lunch i form av tre riskakor, en macka & en banan. Stack ut på en löptur, 8 km...kom hem & var superhungrig! Det resluterade i ett par riskakor till & en banan! Senare grillade vi med klassen..blev två brattburgare & ett glas cola! Senare filmkväll med godis & chips... när jag kom hem var jag ashungrig..så vid midnatt åt jag två grova mackor & ett glas kall mjölk - för att kunna sova! Om jag hade ätit en bra lunch hade detta aldrig hänt! Men jag var så stressad & inte sugen på något..men man lär sig av sina misstag - hoppas jag!

Dagens planer!

* Nu - plugga
* Gymma
* Lunch
* Handla
* Städa
* Fika med några kompisar
* Kolla så allt är klart med plakat & sådant till studenten på onsdag!


Angående bilder från balen! Var en fotograf som tog kort, så de kan jag inte föra över till datorn. har nog kompisar som tog kort! Så..det ska nog gå att ordna;)

Vad hittar ni på idag?:)

Förresten!

Bild 1 är en del av dagens frulle!
Bild 2 är...otippat på mig & dagens outfit;)
Bild 3 är på Anders...bara för att han är i Borlänge & jag saknar honom så! Han har match idag, håll tummarna;)

Puss!
Cattis!

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh vad bra du är, cattis!=)

Nej, det där kanske inte hade hänt om du hade ätit en bra lunch men samtidigt - du klarade av att lösa situationen så som den var! Credd till dig!=) Du kommer segra:)

Ni är så himla fina båda två.

Jätteglad för din skull, du är bäst!



Puss<3

2009-06-08 @ 14:00:29
Postat av: sandra

Du kämpar så jäkla bra och du ger en sådan motivation!!! Får man fråga hur din "vändpunkt" kom? Kram sandra

2009-06-08 @ 17:00:26
URL: http://lillasana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0