Dags att ta fram bikinin?! + Så gick sista moramötet...









God Morgon!:)

Sitter här & har precis käkat en stadig frulle!:)

Dagens Frukost:

* Fiberhavregrynsgröt med jordgubbsylt & mjölk
* Två grova mackor med bregott & ost
* Ett glas proviva
* En kopp kaffe


Mums:)

Sedan har jag även plockat fram mina bikinis (heter det så i plural tro?! Bikinisar låter för kul...haha). Dags att ta fram dem i värmen, haha!  Min nya vita, från H&M är favoriten - den är så söt:)

Hur gick det på sista moramötet då?

Jag kan säga så här & sammanfatta det med ETT ord - TOMHET! Jag sa typ inte ett ord, grät inga tårar, ingenting. Stackars Kristina fick sitta där & prata & hålla en monolog..haha. Vi gick igenom vilka "verktyg" jag bör ha med mig ut i livet nu, när jag ska stå på egna ben. Jag kramade henne hårt & tackade henne för allt & sa att utan henne hade jag aldrig stått där jag står idag. För det är faktiskt sant - hon är fantastisk! I över 2,5 år har jag gått hos henne--nu bara poff slut...känns som någon har dött eller något. Nej jag vet inte - men jag känner bara en tomhet. Har inga känslor - vill nästan inte ens tänka på det:S Men iaf så gick jag, som jag sa, & köpte en glass efteråt:) Heja mig:)

JO! Igår käkade jag kulglass...så gott! Två kulor i en våffla...hade kunnat tagit tre..men det fanns inte så goda smaker..bara de gamla vanliga;) Blev iaf en kula med jordgubbs-cheescakesmak & en med kaffe/chokladsmak! Supergott:)

Vad hittar ni på idag?:)


Nu ska jag på jobbet, så nu är det brådis! Vi hörs senare!

Puss!
Cattis

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh vilka fina bikinis!=) Snygga allihop:)



förstår att det kändes konstigt att det var sista mötet....Fast du fixar ju det här, ingen tvekan om saken! Du är grym:)



Puss

2009-06-26 @ 09:05:21
Postat av: Katt

De 2 översta bikinsarna är jättefina! Och strawberry-cheesecake är helt gudomlig!!

2009-06-26 @ 11:53:41
URL: http://catipat.blogspot.com
Postat av: Sara

Min favorit var helt klart den vita :) Den är super söt verkligen.. Jag har själv sett den på H&M..

Kan förstå att det känns tomt :O Det är ju en lång tids kontakt lr vad man ska säga men du kommer fixa det galant själv:) Önskar dig massa lycka till så klart!!

Kramar

2009-06-26 @ 13:11:13
URL: http://www.anorexiia.devote.se
Postat av: sandra

Du kommer klara det galant kattis :) Och gud vad gott med kulglass. Och bikinsiarna var jättefina! Kram

2009-06-26 @ 17:12:58
URL: http://lillasana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0