Fredagskväll - hemgjord pizza & godis!



Hej på er!:)

Hoppas dagen varit bra:) Själv har jag jobbat till 14.00. Sedan åkte jag hem, gick ut med Bodo, duschade & åkte till Anders. Där blev det att titta på fotboll, Sverige - England som efter förläggning och straffar slutade med seger för engelsmännen. Sedan åt vi hemgjord pizza - jättemums:) Mycket godare en den man köper på pizzarian, tycker jag iaf!

Nu sitter jag & mumsar godis...gottgott:) Det är ju trots allt fredag;) Superbra träning! Jag måste lära mig att det inte händer n¨got farligt - i måttliga mängder:)

Nu ska jag kika om det är något på tv - en dokumenter om Micahel Jackson som dött... tror jag det var! Kan vara intressant!

Ha en rba kväll!

Puss!
Cattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0