Massa skoj!



God morgon sötnötter!

Sitter här med VÄRLDENS mensvärk! Fyfan...men är man kvinna så är man!XD Hehhe...jaja...whatever!

Har precis ätit en STADIG frukost:)

Dagens Frullle:

<3Fiberhavregrynsgröt med rivet äpple & sojamjölk
<3 En grov macka med bregott & prästost
<3 En grov macka med keso & skinka
<3 En kopp kaffe med mjölk


Mumsmums - right?;)

Idag blir det att städa, handla, fixa plakatet till imorrn (STUDENTEN!) & det roligaste av allt..hämta Anders på stationen klockan 12.00! Har inte träffat honom sedan i fredags...lång tid om ni frågar mig, hihi:) Det ska blir så underbart! Han stannar tills på torsdag, sedan måste han tillbaka till Borlänge & fotbollen. Jaja..spelar man i Brage så gör man, hehe:) Min duktiga pojke:)

Vad hittar ni på idag?:)

Fick förresten en fråga förut om när min vändpunkt kom! Det var nog hmm...när jag helt plötsligt insåg att jag ville inte leva ett "liv" med ätstörningen, för det är inget LIV! Jag bestämde mig för att sluta kämpa emot att bli frisk - och sitället kämpa för att bli frisk! Jag är väldigt envis - och har jag bestämt mig för något så ger jag mig inte i första taget! Men jobbigt har det varit! Det ska jag inte sticka under stol med! En lång och krokig väg...men det fantastiska är att det går! Det tror man inte först, när man är mitt i det...men jag lovar det går!!!

Puss!
Cattis

Kommentarer
Postat av: Sanna

Låter som att livet hos dig rullar på alldeles fantastiskt bra! :D ha en toppendag!

2009-06-09 @ 10:16:19
URL: http://kryckan.webblogg.se/
Postat av: sandra

Tack så jättemycket för svaret, du peppar en så otroligt mycket! Hoppas du får en bra dag. Kramis

2009-06-09 @ 15:20:47
URL: http://lillasana.blogg.se/
Postat av: Sara

Tänkte att det var bäst och skriva en kommentar och som en liten hälsning till dig om jag inte har möjlighet att göra det sen :P

Jag hoppas verkligen att du får en super bra studenten i morgon och jag hoppas för allt i världen att du kommer njuta och ha riktigt skoj. Det är ju faktiskt nu ditt LIV börjar!! Lr är det inte så man brukar säga?? Äh jag vet inte, jag säger så ialf ;) Det kommer gå HUR bra som helst för dig både i morgon och i ditt liv..

Önskar dig så mkt lycka till!!!

Kramar

2009-06-09 @ 19:21:37
URL: http://www.anorexiia.devote.se
Postat av: Sara

GRATTIS till studenten fina fina cattis!!!=) Vore jättekul om du la upp bilder och så:)

Är du nöjd med dagen?

Kramar:)

2009-06-10 @ 13:36:53
Postat av: Sarah

<3

2009-06-11 @ 08:18:17
URL: http://underbarasarah.blogg.se/
Postat av: Anna

Grattis till studenten =)

2009-06-11 @ 09:15:26
URL: http://aannasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0