Ökat på frukost & lunch - jag mår toppen!



God Morgon!

Blir ett snabbt inlägg - för hunden är kissnödig så jag måste skynda mig, hahaXD

Igår åkte jag iaf å& köpte lösgodis.mumsmums:) Mådde lite illa senare under kvällen...menmen! En utmaning rikare!

Har även ökat på frukosten lite..har aldrig blivit riktit mätt av t.ex en tallrik gröt & EN macka, utan nu har jag börjat lägga till en macka extra. Har dessutom ökat på lunchen, för den är jag oftast dålig med! Detta leder då automatiskt till att jag inte blir vrålhungrig på kvällen! Mycket bättre att äta mer under dagen, då kroppen behöver den energin som mest! Jag mår bättre både fysiskt & psykiskt - även om det är läskigt, det ska jag inte sticka under stol med! Men det fantastiska är att det går:)

Dagens Frukost:

* Fiberhavregrynsgröt med äppelmos & sojamjölk
* En grov macka med keso & skinka
* En grov macka med  mosad avokado
* En kopp kaffe


Sådär, nu står jag mig ett liiitet tag iaf, haha;)

Vad hade ni till frukost idag?:)

Nej, nu måste jag skynda mig! Hörs senare!

Puss!
Cattis

Kommentarer
Postat av: sandra

well done! Visst känns det bara läskigt de första gångerna? Sen tycker jag det känns mer naturligt! Jag har också ökat på frukosten och min mellanmål! Och det känns bra för kroppen! Läs gärna min blogg =) Kram sandra

2009-06-06 @ 11:18:59
URL: http://lillasana.blogg.se/
Postat av: Sanna

Härligt att du är tillbaka :)

Jag käkade goda smörgåsar med skinka och grönsaker och Brämhultjuice till det. Mums!

2009-06-06 @ 11:48:55
URL: http://kryckan.webblogg.se/
Postat av: Louise

duktig du är! jag ska också kämpa som fan nu för att öka mer under dagen istället för massor på kvällen! skönt att läsa att det går fint för dig iaf :) kramar<3

2009-06-06 @ 18:21:45
URL: http://myworld2.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0