Solen skiner & livet leker!



God Morgon sötnötter:) Hoppas ni har det bra i värmen:)

Har precis ätit en dundergod frukost:)

Dagens Frukost:

* En rågkuse med mosad avokado
* En rågkuse med keso & välrökt skinka
* En banan
* En kopp kaffe
* Ett glas proviva fruktdryck som inte kom med på bild - drack upp det innan!;)


Vad hade ni till frukost idag?:) Ser era frukostar annorlunda ut beroende på årstid?

Det gör nog mina...känner att jag inte är fullt lika sugen på gröt när det är så varmt ute! Då vill jag mer ha en massa frukt & yoghurt eller något!

Men nu måste jag gå ut med hunden! Dagens planer är för övrigt inga än så länge...så vi får se! Värmen har iaf kommit till dalarna!!!;)

Ha en härlig dag!:)

Puss!
Cattis

Kommentarer
Postat av: sandra

Idag åt jag två skivar av mitt hemmabakade bröd, samt en fruktsallad på skivad banan och jordgubbar. Till det ett glas mellanmjölk! Nu ska jag och min syster iväg och shoppa, här är faktiskt lite mulet... Hoppas du får en fin dag i solen =) Kram

2009-06-27 @ 09:45:50
URL: http://lillasana.blogg.se/
Postat av: Sanna

Strålande dag här med!

Jag äter lite mindre frukost när det är så varmt som det är just nu, tyvärr.

Men det blev en stor skål med yoghurt och all bran flakes med äpple och fikon!

2009-06-27 @ 10:25:45
URL: http://kryckan.webblogg.se/
Postat av: amanda

vilken underbar frukost. ser verkligen fantastiskt gott ut. är det så man ska äta för att vara normal? känner mig så långt ifrån. suck. hur gjorde du för att bli friskare? hur gjorde du för att få i dig mer? är det en dietist som har rekommenderat ditt intag som du äter idag? är det till för viktökning eller bara normal kost? hur mkt åt du för att kunna gå upp i vikt? i vilka mängder? behöver all hjälp jag kan FÅ! gillar din blogg :) trevliga inlägg och fina bilder!! :)

2009-06-27 @ 17:37:08
URL: http://bootylicious.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0