Tårta....igen!



Hej på er!

Ursäkta den roliga bilden..en bild på mig  Anders på krogen för några veckor sedan! Då var han med i "mustaschkampen" där man samlar in pengar till cancerfonden..därav hans mustasch som för övrigt är borta nu;) Det där var efter några drinkar så därav..den dåliga bilden..hahaXD

Jag är dunderförkyld. MEN! Jag ska på kalas nu, klockan 13.00. Studentkalas till en kompis. Blir nog tårta...hjälp. Måste fixa det! Peppa mig själv! Säga att: JAG KLARAR DET!''

Sedan tänkte jag ta bilen 14 mil och åka till Anders. Spela roll om jag är sjuk & ligger nerbäddad här hemma eller i Borlänge hos älsklingm hehe:)

Nu har jag brådis! Önska mig lycka till med utmaningen, tårtan idag!!!;S

Ha det fint!

Puss!
Cattis

Kommentarer
Postat av: sandra

DU KOMMER FIXA DET GALANT! :) Kramis

2009-06-14 @ 13:42:22
URL: http://lillasana.blogg.se/
Postat av: Sara

Lycka till. Du fixar det precis som du fixar allt annat lr hur? :)

Måste bara fråga en sak: Är du och Anders i hop nu? :) Ni är gulliga tillsammans måste jag säga.

Puss

2009-06-14 @ 19:12:06
URL: http://www.anorexiia.devote.se
Postat av: Sara

Cattis!

Jag saknar dig:) Blogga när du känner för det, jag hoppas innerligt att du mår bra.



KRAM <3

2009-06-18 @ 22:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0