Dagens Middag & Kvällens myyys!





God kväll på er sötnosar!:)

Förlåt för dålig uppdatering, har inte hunnit komma åt datorn på hela dagen! Men nu så:)

Idag har jag varit i skolan, handlat & promenerat en liten promenix med hunden. Inte så mycket gjort, men jag är ändå helt slut! Känner mig inte alls kry än..men ska till en läkare på måndag, så då kan jag ju passa på & fråga lite om varför den här influensan(?!?!?!) har suttit i så länge & om jag kan få medicin eller något.

Här kommer två mumsiga bilder! Bilden ovan har jag redan mumsat i mig...haha!XD Kycklingsallad & chilidressing, mm, mums:)

 I min kycklingsallad hade jag i följande:

* Grillad kyckling i bitar
* Tomat
* Gurka
* Isbergsallad
* Paprika
* Majs
* Avokado
* Pinjenötter
* Äpple

Chilidressing:

* Turkisk yoghurt
* Chilisås
* Salt & Peppar

Det blev supermums! Gott & lättlagat, precis som det ska vara!;)

Nu blir det mys framför tv:n, ska kika på Let´s Dance & mumsa naturgodis!:)

Vad ska ni göra ikväll? Mumsar ni också på något gott?:)

Puss!
Cattis

Kommentarer
Postat av: Sanna

Det blir lets dance, sedan lite desperate housewives! ska käka lite mörk choklad, kanske sorbet också :)

2009-03-06 @ 19:50:31
URL: http://kryckan.webblogg.se/
Postat av: Malin

Naturgodis är det bästa som finns, men jag har bara ätit det vid hets under de senaste åren, men fortfarande, det är ju så gott.



Funderar på att tvinga mamma att köpa det TILLSAMMANS med mig någon dag snart, när jag känner mig stabil. SÅ jag kan få njuta lite. Hihi..



KRAMAR

2009-03-06 @ 22:08:55
URL: http://livetochkarleken.blogg.se/
Postat av: Emelie ♥

Hoppas du hade en skön kväll! Jag tittade oxå på Lets Dance och åt lite naturgodis. Mysigt värre :D

2009-03-07 @ 09:57:17
URL: http://emelij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0