En bra start på dagen!





Hej på er!:)

Okej, nu har jag lugnat ner mig en aning, var verkligen galet uppjagad & stressad igår!! Det blir så när man har ett högt berg med prov, inlämningsuppgifter, & hemtentor framför sig, ibland vet man nästan inte i vilken ände man ska börja. Lärarna verkar ju inte heller ha någon som helst förståelse för att vi  har skitmycket just nu, det här måste verkligen vara onormalt mycket!!! Jag sitter ju för f*n med de här j*vla skolarbeterna varenda dag av veckan, inklusive helger!!! Hallå...vart tog mitt liv vägen?! Men snart studenten....kämpa, kämpa nu de sista månaderna! Ni med!! (som går i skolan, hehe).

Här är iaf två bilder på dagens mumsiga frukost, hihi:)

Dagens Frukost:

* Gröt med skivad banan, valnötteer & pumpakärnor.
* Hembakat, grovt bröd med en stor klick keso
* Kaffe med en skvätt mjölk


Mmm, älskar frukost, hihi!:)

Idag blir det skola från 9.00-16.30. Sen hem, plugga, laga middag, plugga lite till & sen RIDNING! Ska försöka att INTE ramla av den här gången, hihiXD

Okej, nu har jag brådis, men skriver när jag kommer hem!!!:D

Förlåt förresten för att jag knappt kommenterat era bloggar, ligger lite efter med det, har haft så fullt upp så jag knappt hunnit med min egen blogg! Men jag älskar att läsa era bloggar, så det måste jag avlägga tid för, även om jag är stressad!

Ha en fin dag!:)

Puss!
Cattis

Kommentarer
Postat av: Louise

hej söto!

hoppas stressen lägger sig snart.. dina frukostar ser alltid galet goda ut iaf :) mmmh! <3



Kramar<3

2009-03-25 @ 21:44:33
URL: http://myworld2.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0