En sådan härlig morgon!









God Morgon sötnötter!;)

Åå, vet ni, här hos mig så lyser solen & himlen är alldeles blå & våren är i luften! Wiiie, jag blir så lycklig, hahaXD Har dessutom ätit en supergod frukost alldeles nyss, så nu är jag mätt i magen & redo för dagen!!:)

Dagens Frukost:

* Två ägg
* En näve nötter
* Ett äpple
* En banan
* En kopp kaffe med en skvätt mjölk


Idag händer följande!

* Skola 9.00-16.00
* Gym
* Hem & laga middag
* PLUUUGGGA!

Japp..det var min dag..typ..haha..fyfarao för allt plugg..menmen!

Å vet ni förresten, jag har fått min studentmössa!:D DDen är sååå fin!:) Jaja..en liten parenetes sådär..hihi:)

Vad ska ni göra idag?:)

Puss!
Cattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0