Helgen i ord & (smaskiga) bilder!









Hej på er! Hoppas helgen varit bra:)

Jag  har en bra helg, där jag har utmanat mig riktigt ordentligt! Hon vi hälsade på fyllde år så det var lite kalas. Ehm..ja..som ni ser på de två nedersta bilderna;) Men jag smakade lite av varje & det kändes ändå helt ok:) Okej..visst kom det lite dumma tankar, & "ska jag", "ska jag inte?" & sådant..men det gick över förväntan!

Idag har också varit en utmaningsdag, för på eftermiddagen åkte vi till lenas (hon som vi hälsade på) barn & barnbarn. Där blev det fika med glass. Men det gick bra det med, ibland blir jag bara så osäker på hur mycket jag "törs" ta. Menmen, en träningssak antar jag!

De två första bilderna är för övrigt dagens frukost, hehe:)

Nu blir det plugg resten av kvällen. Imorrn blir det skola till 12.00, sen ta bilden & åka de 16 milen till Falun på läkarbesök. Ska vara där klockan 15.00. Sen blir det att köra hela vägen hem igen. Puh, men jaja. Undrar bara vad läkaren ska göra & så, om det kommer fram en våg kommer jag att protestera, då får han tycka jag 'är barnslig. PUNKT.

Har ni haft en bra helg? Vad gör ni ikväll?:)

Nu ska jag börja plugga som sagt, har prov imorrn!!!

Puss!
Cattis

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jäkligt smaskiga bilder!

Hoppas du kan börja träna snart igen, men det är ändå bra att du inte tränar när du känner dig krasslig.

Ikväll sitter jag och kikar på Beck!

2009-03-08 @ 22:43:13
URL: http://kryckan.webblogg.se/
Postat av: Louise

ÅH tack sötnos!! <3 dom är jättestretchiga o sköna också :) Lycka till med allt plugg, det kommer gå suuuuper för dig! duktiga du <3

2009-03-09 @ 09:39:55
URL: http://myworld2.bloggspace.se
Postat av: Emelie ♥

Allting ser riktigt, riktigt gott ut :)

BRA gjort i helgen, du kämpar på såååå bra!

Lycka till på provet!

Kramar

2009-03-09 @ 11:49:53
URL: http://emelij.blogg.se/
Postat av: Sarah

KRAM på dig med finfina du! APBRA utmaningar och APBRA att du klarade de!

2009-03-09 @ 13:52:49
URL: http://underbarasarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0