Jag ska börja igen!



Jag ska börja rida igen! På Islandshästar! Gaaaah vad jag har saknat det!!

Var ju som sagt på ridning idag, friluftsdag, på ett ställe jag har ridit på i sex år tidigare. Men sedan hde jag ett uppehåll ett tag, men nu ska jag börja igen! Är lite dyrt, men mamma säger att hon tycker det är värt det, med tanke på hur bra jag mår när jag är med hästarna. Så fr.om nästa vecka blir det ridning på onsdagar!!! JAG ÄR SÅ LYCKLIG!:D

Förresten..jösses vad jag antagligen kommer ha träningsvärk i rumpa & lår imorrn, men tanke på att det var ett tag sedan jag red sist, hahaXD

Nu ska jag kolla på "Den rätte för Rosing", dricka te & äta macka. Ja, det blir bra det.

Vad gör ni ikväll fina ni?:)

Puss!
Cattis


Kommentarer
Postat av: Katt

Åhh vilken vacker!!



Jag funderar faktiskt på att börja rida just isisar. Har ridit och tävlat iaf upp till LA dressyr på "vanliga" hästar, men känner att jag skulle behöva börja om med något som inte innebär samma press och krav.

2009-03-10 @ 20:56:38
URL: http://livetslabyrint.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jag var en hästtjej en gång i tiden :) Red nästan varje dag lekstion, och hyrde hästar. Otaliga ridläger om somrarna... men det rann ut i sanden när jag började gymnasiet. Var i stallet och hälsade på här om veckan och jag längtade inte alls... så konstigt. Jag som älskade hästar. Men det är klart att tanken på en härlig gallop i skogen, en lagom svår bana eller några teränghinder får än att vilja börja igen. Kanske om ett tag. Kram

2009-03-10 @ 21:46:14
Postat av: Sarah

Det ska jag nog testa till middag någon av dagarna i Mora. Ska ju laga min egen mat då, så jag letar lite lätta recept att börja med:)

2009-03-11 @ 08:58:06
URL: http://underbarasarah.blogg.se/
Postat av: Emelie ♥

Åh, vad kul att du ska börja rida igen.. speciellt när du verkar älska det så mycket :D

Jag red också när jag var yngre, och ibland känner jag att jag saknar det. Skulle typ vilja testa rida igen någon gång :)

Glad för din skull!

2009-03-11 @ 09:18:34
URL: http://emelij.blogg.se/
Postat av: Molly

tittar in och säger hej samt önskar en fortsatt bra dag och helg :)

kramar



ps. islänningar är något av det bästa som finns ;) jag red på det under ca 7 års tid... ds.

2009-03-13 @ 14:39:35
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0