Karlstad Universitet & Cupcakes



Hej sötnötter!:) Hoppas ni mår fint& har haft en bra dag:)

Jag har haft en bra dag, även om den varit lååååååååång! Var som sagt på studiebesök till Karlsad Universitet, lyssnade b.la på en föreläsning med Stefan Holm...wooow;) Han var kort ...hahaXD..men verkade riktigt trevlig:)

Sedan lyssnade jag b.la på en förläsning av ett av de nya programen, Hälsa & wellness! Lät verkligen som det vore något för mig, verkade superintressant. När man har gått utbildningen blir man hälsocoach. Så ja, hälsopadagog, hälsocoach, eller vad blir jag?!?!;) Vi får se:)

Sedan gick jag & några kompisar & fikade i en av cafeteriorna på eftermiddagen, innan vi åkte hem. För min del blev det en jättesmarrig cupcake (såg typ ut som på bilden) & en kopp kaffe såklart! En jättebra utmaning! Fick dumma tankar, tjockistankar, men jag vet att de är felkopplade. Ska snart ha mens & då känner jag mig alltid uppblåst & som en flodhäst. Ja, ni vet hur det kan vara. men det är bara tankar! Så ja, bra utmaning:)


Vad ska ni göra ikväll?:)

Puss!
Cattis

Kommentarer
Postat av: Louise

hihi, jaa karlstad är en riktigt metropol ;) haha! duktig du var med muffinen (heter det så?:P) Puss sötnos <3 sov sött

2009-03-05 @ 21:42:01
URL: http://myworld2.bloggspace.se
Postat av: Emelie

BRA gjort vännen!! Jätteduktigt gjort :) Det gäller att gå emot tankarna och utmana sig själv.



Hoppas att du även får en bra dag idag!

Massa kramar <3

2009-03-06 @ 07:55:57
URL: http://emelij.blogg.se/
Postat av: Sanna

Låter som ett spännande program! :)

Ikväll blir det let's dance!

2009-03-06 @ 12:47:08
URL: http://kryckan.webblogg.se/
Postat av: Anna

Så vad innebär det egentligen att vara hälsocoach eller hälsopedagog?

2009-03-06 @ 15:29:34
Postat av: Hanna Luna

shit, du har verkligen bara en massa godsaker på din blogg (A) man blir ju jättehungrig (A)

2009-03-07 @ 18:27:40
URL: http://lunaah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0