Mumsig Frukost & bildmaraton!





 

















God Morgon!:)

TACK för alla gratulationer, gud så söta ni är, jag blir såååå glad, hihi:)

Gårdagen var supermyys, & en hel del utmaningar blev jag utsatt för, ja, ni ser på bilderna. en hel del GODA utmaningar, hihi:) Hade lite småpanik igår kväll...men nu har det lugnat ner sig!

De två översta bilderna är på dagens Frulle, mm:) Skivad äpple & banan med en stor klick keso, psylliumfrön & kanel. Till det hembakat bröd med bregott & ost, sååå gott:)

Det här fick jag i födelsedagspresent:

* Ridlektioner
* Böcker
* Choklad
* Parfym
* Bodylotion
* Underställ (mammas kusin sa att jag skulle sluta klaga på att jag frösa hela tiden, så köpte hon underställ, haha)
* Pilatesboll/Träningsboll
* Pengar
* Full tank till bilen (TACK!!!! Haha)
* Blommor


Så, jag hade en toppenbra 19-årsdag:)

Så här ser dagens agenda ut i punktform


* Plugga Svenska
* Plugga Filosofi
* Lunch: Räksallad & hembakad bröd
* Plugga rättskunskap
* Promenix i snövädret med hunden
* Fika hos pappa
* Yoga
* Käka middag
* Kolla på Beck


Japp, så ser min dag ut i stora drag! Himmel, lika bra jag börjar plugga nu, så jag kommer igång någon gång!

Ha en fin dag!:)

Puss!
Cattis


P.s Ni, mina underbara läsare, ni är bäst, don´t forget that;) D.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0