Nej?! Det var väl onödigt!!!



Hej på er!

Här har ni en trött Cattis som sitter & skriver..ja gudars jag.

Ska ta dagen från början! Först åkte jag till skolan & skrev ekonomi-prov hela förmiddagen, hurra. Not. Sen åt jag lunch, sen tog jag bilen & stack iväg till Falun. Träffade en överläkare,  var där i 15 MINUTER! Åkte alltså 32 mil för 15 MINUTER, där jag bara skulle svara på om jag vill fortsätta med min medicin..Det kunde jag ju för fasen ha svarat på i telefon!!!! Mahh...jaja..32 mil för ingen nytta..menmen! Sådant är livet!

Nu har jag hursomhelst ätit middag, eller för ett tag sedan & det blev Makrillomelett! Mmm, såååå gott! Till det blev det sallad & knäckemacka vid sidan av, mums:)

Vad har ni gjort idag?:)

Nej, nu ska jag ta en snabb promenix med Bodo, behöver luft!

Puss!
Cattis

Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh vad ovärt att åka så långt... Hoppas du får reseersättning eller nåt?

Idag har jag pluggat jättemycket, tränat, lagat matlådor och ja... levt =P

2009-03-09 @ 21:36:22
URL: http://kryckan.webblogg.se/
Postat av: Sarah

Men shit vad drygt! Ibland är fan inte läkare de snabbaste hästarna i hagen alltså:-P Makrillomelett lät gott! Hur gör du den?

2009-03-10 @ 12:56:47
URL: http://underbarasarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0