Turridning på Islandshäst!



God förmiddag sötnötter!:)

Vet ni vad jag ska göra idag?!?!?!:D RIIIIIIIIIIIIIIIDA!:D På Isisar:D Jag har ridit på islandshästar i sex år, men slutade för några år sedan, mest för att det var så dyrt att rida där. MEN! Idag har vi friluftsdag i skolan & ett av alt. var att rida på islandshästar, i skogen i två timmar! Åå, jag har saknat mina älskningar sååå mycket, så just nu är jag helt lyrisk! Har letat fram alla ridkläder (hoppas de passar någorlunda:S) & nu väntar jag bara på att klockan ska gå lite snabbare!;) Vi ska ha med oss matsäck också, så vi kan fika i skogen. Ska nog ta med mig en liten termos med kaffe, en ostmacka & frukt, mumselimums:)

Ååå, jag är så lycklig just nu, hahaXD

Vad gör ni idag?:)

Puss!
Cattis

Kommentarer
Postat av: Katt

Åh vad mysigt!!! Är avis på dig!! Hoppas att det blev jättemysigt!

2009-03-10 @ 14:56:09
URL: http://livetslabyrint.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0