Dinkelpannkakor, trött Cattis & löpning!





Hej hopp!

Rubriken kan nog sammanfatta dagen ganska bra. Speciellt "trött Cattis". Gosh, jag är verkligen helt utmattad efter förra veckans bravader på havet!!! Idag har jag iaf utmanat mig till både lunch & middag, bra va?!;) Lunchen blev dinkelpannkakor med vaniljglass (käkade 5 stycken, var skithungrig) & till middag varma mackor! Yum:)

Har varit ute på en springtur nu ikväll i skogen, njöt verkligen till fullo! Bara en lätt joggingtur, lyssnade på fåglarna, såg solen gå ner längs horisonten...då mår jag verkligen bra - på riktigt!:)

Tack förresten för kommentarerna angående klänningarna i föregegående inlägg! Å ja, givetvis ska ni få se dem på sen!:)

Måste kila, Tonårsliv börjar nu på svt1!

Puss!
Cattis


Kommentarer
Postat av: Sara

Åh, vad härligt att läsa=) Du är superduktig! Älskar verkligen din blogg och din härliga inställning.

Hur gör du dina varma mackor och hur många brukar du äta? Vill våga prova!=)



Kramar!

2009-05-11 @ 22:06:26
Postat av: Katt (fd. Livets Labyrint)

Åhh, jag var också ute på en sån där fantastisk tur i skogen idag!! :o)

2009-05-11 @ 22:10:28
URL: http://catipat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0