Kärlek, pizza & en drink eller två!





Hej på er sötnötter:)

Hann inte blogga igår, blev så sent! Men nu så:)

Helgen har varit väldigt utmanade för äs! När jag åkte i lördags åt jag bara en tallrik gröt innan jag åkte..det var min middag! Men på vägen till Borlänge gick jag in på OK & köpte en korv i baguette & lite naturgodis! Bra va?;) Sedan kom jga hem till Anders...mamma mia...Jag hr aldrig nämnt honom tidigare..kanske för att jag är rädd att han skulle läsa det här! Å andra sidan vet inte några av mina närmaste kompisar att jag bloggar...bara för att det känns så pass personligt med ätstörningen på något vis..ja ni kanske fattar! Hursomhelst! Jag har gillat Anders väldigt, väldigt länge! I närmare bestämt sex år egentligen..men det är inte förren det senaste halvåret vi verkligen har lärt känna varandra på riktigt! Jag har bara varit som en vän för honom tidigare, men nu tror jag att känslorna har vuxit säg starkare från bådas sidor! Att det började med en vänskap tror jag är en bra grund att stå på!:) Har hälsat på honom i Borlänge en gång tidigare...men då sov jag på soffan! Men den här gången fick jag sova hos honom, tätt ihop:) Märk väl SOVA;) Bara lite pussar...jag vill gå lungt fram ändå...känns som det blir mer seriöst:)

Gud...jag har nästan glömt bort ÄS i helgen för jag har varit så upptagen av andra tankar! Det kanske var EXAKT det här som behövdes för att jag ska fixa den sista biten! Herregud! Jag åt 3/4 pizza igår..& just nu bekommer det mig inte nämnvärt..bara små-ångest! Så härligt - jag tror jag drömmer:)

Puss!
Cattis

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh, du är BÄST Cattis!!!=) Gud vad härligt det låter!:) Du om någon förtjänar det här och jag hoppas verkligen av hela mitt hjärta att du och Anders får det underbart tillsammans! Tycker du gör helt rätt i att ta det stegvis.

Härligt att du haft en så bra helg!



Puss

2009-05-18 @ 09:24:37
Postat av: Sanna

Låter helt fantastiskt!

Vad underbart med lite kärlek :) Och kul att helgen verkar varit alldeles toppen!

2009-05-18 @ 10:33:59
URL: http://kryckan.webblogg.se/
Postat av: Sarah

FY satan vad glaaaaud jag blir nu:D Hihi lite kärlek kan väl göra vem som helst lycklig? Här kommer ytterligare lite från mig! Puss

2009-05-18 @ 12:57:05
URL: http://underbarasarah.blogg.se/
Postat av: Sara

Åhh vad glad jag är för din skull :)

Låter som du haft en bra helg, det är du mer än värd. Hoppas det kan bli något seriöst med Anders nu då! Kanske vore bra för dig!

KRAM

2009-05-18 @ 16:48:24
URL: http://www.anorexiia.devote.se
Postat av: Louise

iiiih, vad roligt & spännande stumpan :D detta är du värd.. hoppas det blir något mer seriöst. Vet han om din ÄS? jag skulle ha så svårt att veta om jag skulle berätta eller inte om jag träffade en grabb nu.. kramar i massor <3

2009-05-18 @ 18:43:20
URL: http://myworld2.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0