Mumsig frulle - & varmamackor - snack!



God Morgon fina ni!:) Hoppas ni sovit gott!:)

Sorry att det blev dåligt med uppdatering på bloggen igår! Var tokstressad hela dagen, kom hem från ridningen vid 21.30, då var det bara att duscha, äta kvällis & sen bums i säng - jag var helt slut!

Men TUSEN TACk för era gulliga kommentarer! Jag blir helt rörd när jag läser dem, tack!:) Ni får mig att vilja kämpa!:)

Dagens Frulle då!:)

* Havregrynsgröt med rivet äpple, kanel & mjölk.
* En kesomacka med rökt skinka.
* Ett kokt ägg.
* En kopp kaffe med en skvätt mjölk.


Mumsmums. Vad hade ni til frukost idag?:)

Fick en fråga förut, angående hur många varma mackor jag äter & hur jag gör dem. Visst kan jag svara på det! Men kom ihåg att vad man behöver & vad man blir mätt på är VÄLDIGT individuellt, så jag tycker det är liiite småfarligt att skriva..menmen! Kom ihåg att det är din kropp & att den vet bäst:)

Hursomhelst! När jag gör varma mackor brukar jag göra dem på olika sätt! Oftast av ett formbröd, typ raskens eller något. Sedan har jag på chilisås, ananas, ost, tomat, fetaost & cashewnötter! Ibland tar jag svampstuvning på! Lite olika:) Det beror såklart hur hungrig jag är..men iaf fyra st med ordentligt med pålägg är lagom för mig & för att min mage ska sluta kurra!;)

Nu har jag lite brådis igen! Haha...åj..vänta bara tills efter jag tagit studenten---då ska det bli mycket bloggande - jag längar!;)

Ha en fin dag!

Puss!
Cattis

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hoppas du får en fin dag :)

Varma mackor är för övrigt himla mumsigt!

2009-05-14 @ 08:27:43
URL: http://kryckan.webblogg.se/
Postat av: Sara

Tack så jättemycket för svaret Cattis!=) Vilka bra tips på pålägg, det låter supergott!

Ser fram emot när du har tid att blogga mer - din blogg är favoriten!=)



Tack igen för hjälpen:)



Puss och kram, ha en riktigt härlig dag.

2009-05-14 @ 09:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0