Ursäkta för dålig uppdatering - skolans fel!





Hej på er!:)

Gudars så jag har saknat er nu!!! Men jag har verkligen inte hunnit komma i närheten av en dator, bara i pluggningssyfte! Allt ska vara inlämnat nu på onsdag klockan 12.00. Å imorrn har jag ett svenskatal jag ska hålla (har skrivit ett bröllopstal, hehe) & ett psykologiprov (jag har inte ens hunnit öppnat boken!!!!). Mamma Mia.
PLUS att jag är totalt förälskad i killen ovan, haha..så jag kan inte tänka klart;) Älskar för övrigt bilden..det är han i grönt för er som inte listat ut det..värsta actionbilden;)

Ni ska få roligare uppdatering snart! Ska berätta hur det går med både maten & kärleken & allt där emellan! men just nu måste jag få begära en liten bloggpaus till på torsdag denna vecka! För nu måste jag verkligen fixa det här sista i skolan, & skrapa ihop så många MVG:n jag bara kan!;)

Ta hand om er så länge - vi hörs snart!:)

Ni är bäst & tack för alla gulliga kommentarer! Det värmer i hjärtat!!!

Puss!
Cattis

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilket lag spelar han i? :)

2009-05-25 @ 16:13:29
Postat av: Sara

Vad bra att du skrev! Har saknat dina inlägg! Blev ju nästan orolig att du dött av all kärlek ;) Haha ne, men ska bli roligt och läsa vad du har att berätta sen efter torsdagen.. Lycka till i skolan och med kärleken så klart :)

KRAM!

2009-05-25 @ 19:20:35
URL: http://www.anorexiia.devote.se
Postat av: Ida

nämen! är det en bragepojk, då måste han vara riktigt duktig ju, höh. :)

kram på dig!

2009-05-27 @ 10:22:08
URL: http://lycklida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0