DNA- förkortning idag - Deoxyribonukleinsyra!



Hej hopp!

För det första..bilden lade jag upp bara för att..den ser knäpp & kul ut, haha;)

Dålig update - har ingen dator på helgerna om jag är i Malung!

Men! Nu är jag hursomhelst i Gävle! Idag har vi haft kursstart på nya kursen, humanbiologi! Kommer bli en kämpig kurs, men väldigt intressant!:D Idag hade vi föreläsning om cellen, makromolekyler & proteinsyntes. Kände igen mycket av det från naturkunskap B som jag läste på gymnasiet. Men det märks att det är en högre ninvå, eftersom man går in på det mer i detalj! Me like!:D

Nu ska sticka ut i friska luften & springa lite! Har suttit inne hela dagen, så jag behöver luft!

Å du!
Anders,  fina Anders. Jag älskar dig- jag gillar varje millimeter av dig. Du är..ååå...underbar!
Bella, Bini, Vevve! Puss på er! Å alla andra såklart:)

Puss!
Cattis, häslopedagogen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0