Fånga dagen- ja, det ska jag!



God förmiddag-eller god dag!:)

Ingen skola idag, alltså inga föreläsningar, lab eller seminarium! Så då passade jag på att ta en välförtjänt sovmorgon! Vaknade av mig själv vid tio-tiden:) Sedan desss har jag hunnit äta frukost, sätta på mig mysbrallor (har fortfarande nattlinnet på, haha), pratat med både Anders & mamma i telefon. Eum..har egentligen inte hunnit så mycket..så nu blir det eld i baken!;)

Dagens agenda!

* 12.00-13.00 Städa
* 13.00-14.00 Lunch - qournfilé, quinoa, & grönsaker
* 14.00-15.00 PLUGGA!
* 15.00-16.00 Promenix med Hanna
* 16.15 - MELLIS!:D
* 16.15-18.30 PLUGGA!
* 18.30- 19.00 Middag- grönsakssoppa, bröd & frukt
* 19.30-21.00 Yoga
* Hem & dricka te & äta kvällsmål & bara ta det lugnt!

Så ser min dag ut typ..jag gör alltid dessa "listor"...så jag har en plan över dagen! I alla fall nu i tentatider, eftersom den här tentan kommer bli så förban**t svår!!!:S

Jaja! Nu ska jag dammtorka, dammsuga & torka golv! Å lyssna på musik på hög volym, stackars grannarna;)

Puss!
Cattis, hälsopedagogen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0