Bodo, min Bodo & funktionell styrka!



Hej hopp!

Visst ser Bodo uskyldig ut på den här bilden, när han precis har tagit min jacka;) Haha:) Saknar den lilla busen:) Imorrn åker han & mamma på kurs i Stockholm med andra synskadade & deras ledarhundar! Låter så mysigt, hade velat vara med:)

Menmen! Har precis ätit makrillomelett! Ja, jag vet! Det låter helmysko, men det är urmums;) Usch...jag tänker på sötnosen...han är där & jag är här. Men jag vet att det bara är att stå ut!:/

Nu ska jag diska, sedan plugga med Helena & Julia. Plugg hela dagen, förutom att jag ska sticka & träna ikväll, funktionell styrka! Skönt & ta ett break i pluggandet & bara gör något helt annat!

Vi hörs!

Puss!
Cattis, hälsopedagogen.

Kommentarer
Postat av: Sara

Så sööt hund verkligen :) hihi!!

Busig oxå ;) Men det är gulligt, man kan inte annat än skratta åt dem.. Dem ger en många skratt!



Låter så skönt med träning, önskar jag oxå kunde träna igen!! Men men..

Hur går det med allt pluggande? Du verkar planera det bra ialf :)

I morgon ska jag plugga på körskolan för första gången.. Får se hur det går. Men vill så gärna ta körtkort nu :)



Kram!

2009-10-26 @ 21:14:03
URL: http://www.anorexiia.devote.se
Postat av: Anna

Söt hund :) Hur är hälsopedagoglinjen förresten, är det väldigt mycket plugg?

2009-10-26 @ 22:43:21
URL: http://aannasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0