Helgen med min älskling<3



Hej hopp!

Å..helgen har varit urmysig:)

I fredagskväll åkte jag till Borlänge & hämtade sötnosen! Efter lite korvstroganoff bar det av till Gävle! Sedan slocknade både ganska tidigt i bäddsoffan! Å jag lyckades återigen putta ur Anders ur soffan, fast det fanns gott om plats! Sedan vaknade jag av att han låg med kläderna på, bara för att han frös- & jag hade råkat tagit HELA täcket! Usch & fy på mig!;)

På lördagen "mös
"(myste, mös, mösigt...haha) vi till klockan halv tolv då vi gick upp & åt frukost. Sedan bar det va till ÖB där jag b.la. köpte en kaffebryggare & en golvmopp! Kulkul;) Sedan bestämde vi oss för att ha en "tjockisdag" så vi åt på max. Sedan var vi i stan & kikade en sväng - köpte bara ett nagellack;) Det var lite kul när vi skulle hitta parkeringshuset:

Jag- "Men det här är inte stan, vi är ju någon helt annanstans!"
Anders- "Men va fan, det är ju större än Borlänge ju! Du ser väl att det här är stan!"
Jag - "Nej men älskling jag tror att vi har åkt fel!"
Anders- "NEJ det har vi INTE! Hjälp mig & kolla efter skyltar istället!"

Väl framme i parkeringshuset...

Jag- "Förlåt gubben, jag trodde vi var fel!"
Anders - Förlåt själv, jag är inte arg på dig, jag blir bara stressad när jag inte vet vart jag är"!
Båda: Kram & SMACK!


HahaXD

Sedna åkte vi hursomhelst till willys & handlade lite godis & ingredienser till tacopaj, som vi är proffs på att göra;) Efter det dansade jag i lägeneheten som en tok så Anders bara tittade på mig & undrade om jag var tokig, hahaXD EFter det blidde det mys i soffan med en wallander-film! Efter det blev det god natt:)

Nu måste jag plugga! Tenta på onsdag!

Puss!
Cattis, hälsopedagogen.

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad mysigt :) Ni verkar verkligen ha det bra tillsammans! Vet hur det är det där, är samma mellan mig och min pojkvän..

Kul att du mår bra och att du kämpar på varje dag.. Hur går allt nu? Jag vet ju att du är friskförklarad men om du skulle berätta lite hur det funkar, känns osv..



Kramar!!

2009-10-25 @ 17:05:12
URL: http://www.anorexiia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0