Jag gillar idag!:)



God förmiddag!:)

Idag är en sådan där "gilla-dag"! Tentan är över & jag kan andas ut för den här gången. Jag tror tentan gick helt okej. Godkänd MÅSTE jag ha blivit! Men ja..jag ska inte säga för mycket! Det är ju lite klurigt hur de bedömmer också!

Men idag ska jag bara slappna av! Eller...skicka in en uppgift i studietekniks kursen som jag gick på frivilligt. Men den uppgiften är inte så svår! Tror jag...haha. Nu ska jag iväg till en klasskompis & hjälpa henne med lite plugg! Svenskaläraren Cattis är i farten!;)

Så här ser dagen ut:

* Nu: Hjälpa en klasskompis med plugg
* 11.30-12.30 Core-pass
* Lunch: Lax & matvete
* Städa (dammsuga, dammtorka, torka golv)
* Plugga lite
* Åka till Anders & mysa!

Titta! Bara roliga saker! Ser tillochmed framemot att städa nästan, hahaXD På måndag börjar dessutom en ny kurs! Humanbiologi, där vi har tre tentor! Verkar vara en intressant kurs, där vi   b.la. ska dissikera hjärta & lungor! Men den verkar också vara rätt krävande! Så det blir att plugga som en gnu!;)

Jaja! Vi hörs!:)

Puss!
Cattis, hälsopedagogen.

Kommentarer
Postat av: Anna

Okej det låter ju bra :) Jo jag har hört det... :/ Vet du hur höga poängen till dietist är?

2009-10-30 @ 09:11:57
URL: http://aannasofia.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag tror säkerligen det gick bra för dig! Och om du kände att det faktiskt kändes rätt bra så brukar det oftast vara så oxå, speciellt när man är så medveten som du är :) Skönt och ha den gjord nu! Har ni mkt tentor nu innan jul??

Hoppas du får det så mysigt tillsammans med Anders :)

Kramar

2009-10-31 @ 21:18:41
URL: http://www.anorexiia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0