Saknar dig Snusmumrik!



God Kväll!:)

Lägger upp en bild på Bodo, min kära "bror" & familjemedlem! Min tjockishund som jag älskar! Mammas ledarhund som har så många smeknamn, här är ett urval av det han kallas: Brorsan, Morfar(jag vet, konstigt, haha)Nilsson, skrutt, purfen, gurkan,mumrik & Bosianna Davdisson! Haha..stackare han kan ju knappast vet avad han heter längre;)

Jaja! Dagen har gått i pluggandets tecken! Imorgon blir det första riktigt salstentan på Högskolan i Gävle, hälsopedagogiska programmet. Folkhälsa & samhälle A. Åhh..måtte detta gå bra! Har inte gjort så mycket annat - varit ute & promenerat i friska luften & kört ett step-pass.

Förresten! Hur känner man igen en tvättäkta hälsopedagog? JO! En hälsopedagog går ALLTID runt med en vattenflaska.. av någon anledning! Haha:)

Puss!
Cattis, hälsopedagogen.

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh han är så söt :)

Önskar dig lycka till i morgon på din tenta!!

2009-10-27 @ 23:57:15
URL: http://www.anorexiia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0