Vi är proffs på att mysa!



God Morning!:)

Älskar morgon, även om jag har blivit mer morgontrött än innan. Det går i vågor! Men det är så mysigt, speciellt om det är lite halvmörkt & man kan tända lite ljus & krypa upp i soffan med en kopp kaffe:) Mmm:) Det gör att man orkar med den mörka årstiden, istället för att deppa ihop för det är mörkt, så gör man bara lite mys av det:)

Imorgon har jag tenta i folkhälsa, så idag blire plugg! Ska träffa tjejerna från klassen & plugga vid tio, innan dess tänkte jag passa på att ta en liten promenad! Skönt med frisk luft innan man sätter tänderna i böckerna, haha:)

Hmm..nej annars så...tänker jag på HAN. Jag vet inte, men han har något som INGEN ANNAN har. Han får mitt hjärta att både slå långsammare & snabbare på samma gång<3

Älskling, vi är proffs på att mysa:) Det man gör då, är följande - man lägger sig ner i en säng/soffa & sedan håller man om varandra, länge, länge:)

Puss!
Cattis, hälsopedagogen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0