Äntligen!!!





Hajpi Hejpi!

Äntligen! Imorgon får jag mitt efterlängtade köksbord & soffa (som inte är röd utan likadan fast grå typ) från MIO! Tjohoooooo! Jag slipper leka kines & sitta på madrasser vid soffbordet & äta! Helleluja jag är lycklig:D

Idag blire rätt lugnt! Inga föreläsningar eller semenarium. Ska isället dona (malungsord tror jag; fixa, greja) runt lite här hemma, plugga, dricka massvis med te, laga god mat & bara mysa. Kanske knalla ner på stanen sväng också! Vi får se:)

Puss!
Cattis, hälsopedagogen.


Kommentarer
Postat av: Sara

Riktigt fina möbler Cattis :) Hoppas det blir bra! Bara synd att man får vänta så länge på saker innan man får dem ;) Blev det fint när du fick upp det ? :)

Kram

2009-10-01 @ 09:15:21
URL: http://www.anorexiia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0