Burr det är kallt i Gävle!



Hej på er!

Det är kallt i Gävle. Å jag är stressad som en överkörd Gnu eller något! Kursen jag läser nu slutar nästa vecka & innan dess ska massor ha hunnit göras! Mamma Mia! Plus att jag fryser som sagt, & saknar min pojkvän, manvän, gubbe, Skrutt, Puffen, man, kille, älskling, sötnos! Ja, kärt barn har många namn! Jag säger aldrig Anders till honom...haha stackarnXD Men jag är dunderkär:)

Nu ska hälsopedagogen i säng! I min säng som knarrar & knakar så grannarna tror säkert INTE att det är någon som sover i den sängen! Måste köpa en knakfri säng...den är såååå obekväm & störande! Menmen...hahaXD

Upp 7 imorrn bitt
i - till skolan & läsa i biblan & sen föreläsning 13-15.00 Hem Å plugga igen. Pust.

Puss!
Cattis, hälsopedagogen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0