Föreläsare med yvigt hår & badankor!







God kväll sötnosar!

Idag har jag varit i skolan på föreläsning. Föreläsaren är en lite äldre dam med yvigt, grått hår som är väldigt cool! Hon har sina häftiga gestikulationer & sina små roliga egenheter för sig! Sådana personer borde de finnas fler av!;) De gör att man orkar sitta på en föreläsning & lyssna i tre timmar:)

Annars har jag inte gjort så mycket..köpt halstabletter på apoteket för 100 spänn - vilket säkerligen inte kommer att hjälpa...menmen! Tog iaf en bild på badrummet efter att ha köpt nytt duschdraperi & två små söta badankor;)

Nu har jag precis käkat middag - makrillomelett med kokta grönsaker! Mmm, mums! Massa protein & nyttiga fetter!

Nu ska jag sticka till Willys & handla! Å hoppas att jag blir frisk snart....SNÄLLA!

Puss!
Cattis

Kommentarer
Postat av: Sara

Du verkar ha det bra i din lägenhet, den verkar jätte mysig oxå :) Har du fixat internet nu??



Synd att du ska vara sjuk så mkt bara :(

Men är ju den årstiden nu oxå, jag har ialf precis blivit frisk från nåt virus. Skönt det ialf. Bara lite förkylning kvar och det får man nog leva med..



Kramar

2009-09-07 @ 20:01:03
URL: http://www.anorexiia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0