Viktigt med en bra start på dagen!







God Förmiddag Söton!

Här kommer en liten sen bild på dagens MUMSIGA frulle:)

Dagens Frukost:

* En grov macka med keso, skinka, gurka & tomat.
* Ett kokt ägg
* Skivat äpple & apelsinklyftor
* Några valnötter
* En kopp grönt te


MUMS VA!? Riktigt bra sammansatt ur näringssynpunkt också! VIKTIGT!:)

Okej...NU VILL JAG VETA!

Vad åt NI till frukost idag?;)

Detta är planerna för dagen!

* Nu - hitta mitt försvunna USB-minne som har fått fötter! Bara det inte ligger i Bodos mage! *GULP*
* Lunch: Omelett igen, men med skinka & broccoli...så gott & enkelt ju!
* 12.00.15.00 - Grupparbete
* Mellis: FRUKT!!!!
* Promenad med Erika från klassen?! (Om halsen är någorlunda okej!)
* Åka till MIO & lämna tillbaka mitt köksbord som är fel konstruerat!!!
* Middag: ? Kanske Soppa! Mums för onda halsen!
* PLUGGA!
* Sova!


Puss!
Cattis

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mycket planer för dagen ser jag, kul kul :)

min frulle ligger på bloggen :)

nej, nu ska ja kila o plugga!

2009-09-08 @ 13:18:26
URL: http://kryckan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0