Tillbaka en sväng!

Hej sötnötter!

Anledningen att det har varit dåligt på bloggfronten är att jag har varit internetlös hela sommaren när jag varit hemma! Vi tog bort internet när jag flyttade till Gävle, annars skulle liksom mamma stå och betala för bredband som ingen använde! Så så var det med det!:)

Sitter hursomhelst i Gävle nu, kom hit i torsdags - på lite minisemester med mor och hund!:) För tillfället ligger Bodo och tuggar ben, mamma snarkar högt i soffan och jag dricker kaffe (smaksatt med hasselnöt- gott!) och äter blåbär - och vaniljskorpor!:)

Tänkte slänga in lite cypern-bilder här på bloggen! Jag & älskling var ju nämligen dit i juni!:)


Anders vid en liten gullig "kyrka"!:) Första dagen:)


Jag på balkongen! Härlig utsikt över havet från 3:e våningen!:)


Vårat bo


Vårat bo


Vårat bo


Min man - första middagen:)


Min goda efterrätt:)


Anders mindre goda cypriotiska efterrätt med cornflakes och något gägg!;)


Vi:) <3


<3


Meze - cypriotiskt käk. Mycket mat. Massa olika rätter. Fick tillochmed ställa dit ett till bord för att allt skulle få plats!!!! Kocken skrattade när han hörde att vi skulle käka det. "Ni kommer aaaaldrig orka äta upp". Haha...det gjorde vi inte heller!


Gubben är glad:)



Meze...


Meze...


Meze...


Meze... puh...här börjar man bli mätt, haha!


Efter denna middag bjöds vi på cypriotiskt brännvin...SKÅL!;)


Strandpromenaden på kvällen - mys:)


Tvingade Anders in med på Friends pub - där de bara visade massa vänneravsnitt!:)


Kollade på ett vänneravsnitt. Blev även "Sex on the beach"! Drinken alltså!!!!!!!!;)


Jag & honey på båttur!:)


Jag kollar läget.


En snorklare vid namn Anders!:)


Jag på balkongen!:)


Jag och min vän Ivar - som jag döpte honom till;)


Två tassar<3


Avslutar med denna bild. Blev blekfisenbränd? Svar ja! Haha;)

Kommentarer
Postat av: Carina Clarke

Hej Cattis! Vilka härliga bilder man blev riktigt sugen att åka utomlands. Kram Carina

2010-08-15 @ 14:58:21
Postat av: Sara

Aaah då förstår jag ditt uppehåll ;)

Gud vad mysigt det ser ut som ni haft :)

2010-08-15 @ 17:23:44
URL: http://www.anorexiia.devote.se
Postat av: Shiko

Hej!

Hjälp mig att bli Nelly.com's nästa skodesigner.

Rösta på min skodesign.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=gh5cy2jOdwFj6NOKxBTi95WnvcG1OZ6s7xLtou8FeAnXO2f02yhz#shoeGallery



Ps. Kommentera min blogg när du röstat. Alla som röstar får länkningar när tävlingen avslutas

Om du har redan röstat så ber jag om ursäkt, och man kan rösta igen

2010-08-28 @ 17:39:48
URL: http://shikos.blogg.se/
Postat av: Fitness by Leonora

Hejsan, allt väl? :D



Intresserad av Fitness, träning och kost? Följ då min blogg :D

http://www.nattstad.se/leonorathorning

2010-08-28 @ 17:59:29
URL: http://www.nattstad.se/leonorathorning
Postat av: tina

hej fin blogg

kolla gärna in min blogg:D

2010-08-28 @ 18:33:14
URL: http://tiiinaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0