God morron solstrålar!



Morrnmorrn! Börjar inlägget med lite bilder hemifrån Malung. Anders tog dem en morgon när han var ute med Bodo! Åå...ibland kan jag längta hem något fruktansvärt...aja..nog om det!!:)

Har precis käkat frulle! Mm..favoritmåltiden på dagen, hihi!:)

Dagens frukost:

* Fil med russin, solroskärnor, linfrön, psylliumfrön & banan
* En hembakad skiva fillimpa med smör & ost
* Ett kokt ägg
* En kopp kaffe


Mmm - nu är jag reda för en ny dag med nya tag!:)

Dagen ser ut som så att jag ska till skolan kl 9-12, föreläsning i nya kursen beoendelära - kul!:D Sedan knalla hem igen & käka lunh. Mamma & Bodo är här & hälsar på så det blir att ta en tur till willys & handla & sen rusta. Sen hem IGEN & sen ska jag & Julia gå ner på stan för att möta upp Hanna & Elin för bio! Vi ska se Valentines Day:)

Nu äre lite brådis - men vi hörs!

Ha en bra dag era pussgrukor!!!

Puss!
Cattis, hälsopedagogen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0